tisdag 4 december 2012

1 vecka!!

Min pappa och hans fru var här förta veckan!!
Det var en vecka som jag var mycket nervös över, min pappa har ju inte varit så förtjust i idé att jag ska bo här och tillsammans med en arab som dessutom är muslim.
Men sen så började jan väl att acceptera att det är det jag vill, men han behövde väl inte "gilla" mitt val av man eller mer gilla honom i sig.... Var hans ord innan..

Men om jag har fått rätt intryck under den veckan som gick så gillar han honom faktiskt...
Det var en sån sten som ramlade ner från mina axlar när jag märkte att dom 2 kanske funkar ihop!! Dom pratar och framför allt dom skratta ihop!!
Det var en så skön känsla för mig, det gjorde mig ännu mer säker på att detta är mannen i min liv...

Veckan som dom var här gjorde vi inte så jätte mycket, mest umgicks. Men vi var även i lägenheten 2 gånger. Fick nästan all grov städning klar. Vilket var enormt mycket att göra!! Nu är det bara grov städ kvar i köket!!

Hoppas det är bra med er!!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att det verkade gå bra. Hur länge har du bott här nu?

    SvaraRadera
  2. Hejhej! Vikommer förhoppningsvis i Mars :))) Ska bli så roligt! Ahmeds familj bor utanför Kairo så där kommer vi väl vara mest! Men kommer ändå att besöka kairo också, och sen åker vi nån vecka till sharm el sheik, kanske alexandra också! Får se vad man hinner med vi stannar bara en månad, kanske skulle ta den där fikan då?! :)
    Kraam soad

    SvaraRadera