tisdag 26 juni 2012

Egypten fronten!

Ja, hur går det då nere i Afrika!! hehe. Har inte varit nere sen slutet av april början av maj där.
Men sen dess har det hänt en del. Vårat äktenskap är nu äntligen registrerat i Sverige! Så nu är vi gifta på riktigt här och inte bara där nere!
Jag har även blivit Denise Ahmed! efternamnet är bytt. Men inte till det riktiga efternamnet det gick inte eftersom att sverige är så jäkla mupp. Men det är väl fint att heta hans förnamn i efternamn, hehe.. Bättre än inget alls!

Nu planerar och fixar vi för fullt med visum ansökan. Så planen är att han ska komma direkt efter det att ramadan är över! Det vill säga efter den 20 augusti, vi satsar på 23 24 augusti där nånstans.. Då blir han här en vecka om han får det såklart. Insha'allah!

Och sen så åker han tillbaka och då går även mitt flyttlass med samtidigt och även jag.
Så flytten är planerad nu, vi satsar på början av september! sen i början av oktober så blir det bröllop!
Spännande!



Jag har funderingar på att starta en till blogg, men då ha den lösenskyddan så att man kan skriva lite mer privat kanske.. Har ändå varit ganska så hyfsat privat här, men jag får lite konstiga kommentarer från folk som inte vill tillkänna ge sig, jag misstänker vilka det är och det är inte några jag vill ska vara här och så läsa..
Så om det är någon som vill ha nya bloggen med lösen och så. skriv gärna en kommentar så får ni självklart det! Vet att det är några som har läst här och följt min väg så det kan kanske vara lite roligt att fortsätta inte vet jag!! Men hör av er, och då gärna med nån egen blogg adress så jag kan skicka vidare lössen eller med mejl.. Har tänkt starta en bloggmejl också får mycket frågor ang just mejl, så kanske det också kommer till nya bloggen.. vi får se!

Ha det bra så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar