söndag 12 maj 2013

Hello!

Ska man kanske försöka att ta tag i den här bloggen igen kanske. 
Men det är så tråkigt att skriva när inte så mycket händer. Och inga bilder tas heller. Men jag tänkte är set nån som är intresserad av att se hur lägenheten ser ut? Skulle kanske ta och fota lite och lägga upp..
 Ska även bli bättre på att få med nig kameran ut och fota! 


Men vad är det senaste då...
Jo Ahmed har lämnat in visum ansökan. Så om ca 2 veckor får vi svar på det. Blir det godkänt så bli det snabba puckar då åker vi den 3 juni. 
Min karl har en tendens till att göra precis allt i absolut sista sekunden..
Så nu hoppas jag verkligen att han får det så att han kan följa med och se lite av Sverige..
Det blir bara 10 dagar, men dom blir full bokade. 
Min lillebror tar studenten, massa gos och bus med mitt lilla havregryn.
Sen kommer jag ju även träffa min minsta lillebror för första gången, han är snart 8 månader. Sen måste jag ju hinna träffa vänner och familj också. Så set blir verkligen 10 fulla men härliga dagar !

1 kommentar:

  1. Ja :D skulle även varit kul med flera uppdateringar ! Kram

    SvaraRadera