torsdag 23 maj 2013

Varmt!,

Det är riktigt varmt nu.. Just nu klockan 2.20 på natten så är det 24 grader..
I morgon ska det vara 37 grader. Och då ska vi vara ute en hel del. Vi ska iväg och shoppa lite! Och sedan på middag hemma hos en kompis till mannen.. 
Så det ska verkligen bli super roligt. Och på fredag kväll är det bröllops party.

Nemen nu kom jag av mig. Värmen är verkligen extrem känns det som. Och det kommer bara bli varmare när den riktiga sommaren kommer. 
Och man blir så trött eller seg av värmen. 
Jag orkar verkligen inget. Städa eller ens bara plocka undan eller diska är en mardröm det rinner ju svett om en efteråt och man luktar ju där efter, så det blir en hel del duschar. Inte så bra för mig blir så torr när jag måste duscha varje dag och jag har psoriasis. 
Men men livet går vidare.
Vi har iaf en mega fläkt hemma, som vi konstaterat inte är för hemma bruk utan mer för café bruk. Dn är extremt stark och låter nå fruktansvärt. Men som jag sa till Ahmed jag tar mer än gärna det ljudet bara jag får fläkt!


Nu har jag för en stund sen diskat och torkat av i badrummet så måste duscha innan jag går och lägger mig..

Jag ser att ni är fler som är inne och läser.. Vilka är ni?!?! Blir ju nyfiken!

Bjuder på en bild på min nya kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar