tisdag 26 juni 2012

Det här med blogg är inte riktigt min starka sida. Jag kommer in i perioder när jag blogger nästan varje dag och sen så glömmer jag bort..
Men nu så ska jag nog vara tillbaka för en stund iaf!
Vad har hänt sen sist då?!

Jag har slutat på mitt gamla jobb, äntligen. Inte självmant men men, bara glad att jag fick sparken.
Lite surt bara typ 3 månader innan flytten men men det kunde inte blivit bättre.
Fick nytt jobb direkt, med bättre timlön, bättre arbetstider äntligen är 24 timmars passen över :) och sen även mer timmar i månaden fick jag också. Så kunde ju inte ha blivit bättre tycker jag..
Så nu har jag haft lite semester i 3 veckor typ, och börjar jobba igen på måndag. Lite jobbigt känns det ändå, är ju ändå ganska skönt att vara ledig och spendera tid med nära och kära behövs nu sista tiden..
Sen så har jag även flyttat hem till mamma igen, blev bäst så med nya jobbet annars så skulle det vara svårt att ta sig fram och tillbaka..

Annars så är allt bara bra med mig! Hoppas det är det med er också!!
KRam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar