lördag 28 april 2012

Egypt!!

Jag är i Egypten! Den här resan var inte alls planerad. Skulle åkt i slutet av maj egentligen.
Då mannen min hade en massa att fixa med militären denna vecka. Så det passade sig inte.
Har min lång ledighet denna vecka och nästa..

Men så i tisdags så fick han reda på att hans möten denna vecka blivit flyttat till mitten av maj istället..
Så efter typ 2 timmar när han hade berättat de, så kom jag på den smarta iden att då kan jag ju faktiskt åka!!
Så ja ringde karln vid tre tiden och vid halv fyra var det bestämt att jag kunde komma.
Så redan samma natt vid halv ett så satt jag på planet :)
Helt underbart!!!

2 kommentarer:

  1. Hej hej hur går det för dig i Egypten:)? Kul att det löste sig så du kunde komma iväg så snabbt:)
    Ha det så bra
    Mvh: Sara

    SvaraRadera
  2. Uppdatera NU :) Vill ju veta hur du har det borta i Afrika :)

    SvaraRadera