tisdag 3 april 2012

Sjuk igen!

Jaha då var det dags igen.. Vaknade upp skit tidigt igår och mådde pyton! Men det var bara att gå till jobbet runt halv fyra för att ha personal möte, men innan mötet började så trodde jag nästan att jag skulle dö. Så jag ringde pappa så han kom och hämtade mig när jag var klar. Och så åkte vi till akuten, men där hade dom ingen tid för mig så blev skickad vidare men det hade jag fan ingen lust med!! Så åkte hem istället!!

Så i morse klockan 5 vaknade jag av att det kändes som att jag svalde halsmandlarna, sen gick jag iväg till vårdcentralen här. Och det såg ju inte bra ut i halsen på mig! En riktigt kraftig halsfluss!! Dom stack mig i fingret, ett normal värde där skulle väl vara under 10 typ, men mitt låg på 120. Jaa jag är nog fan döende sa jag då. Dom började känna efter körtelfeber men de borde jag tydligen vara för gammal för.. Så det blev penicillin för halsfluss. Hade det inte blivit bättre alls efter 3 dagar så måste jag gå tillbaka..

Så nu håller jag tummarna!! Har inte varit såhär sjuk på flera år!!!

1 kommentar: