lördag 3 december 2011

Påväg!

Nu så sitter jag på flygplatsen och väntar på att gå till gaten. De har öppnat så att man kan gå in men ja vet inte vad som finns där bakom och jag måste ha  nära till toan.. Så jag sitter kvar utanför ett tag till och väntar!!
Alltså jag har ALDRIG varit såhär nervös i hela mitt liv tror! Nej jag har faan inte det! Jag hoppas att det ska gå bra..
Det känns som att jag har glömt något hemma, men allt på listan var avprickat! Så jag får väl se när ja kommer fram och packar upp om det är något som saknas! Jag hoppas inte att det är nått.. men det skulle inte förvåna mig. Är så förvirrad. När pappa ringde och sa att han var utanför mig så tänkte jag först jaha vad gör han här, han vet ju att jag ska åka snart! Men sen kom ja på han ska ju hämta mig och köra mig till Arlanda!!

Det här går nog bra. Flyget lyfter om 1 timme och 30 min ca. Då flyger jag till Istanbul, de blir några timmars väntan där ca 5 tror jag det var. och sen vidare till Cairo!

Ne nu ska jag nog stänga av datorn, gå på toa och sen gå å sätta mig vid gaten!!
Ska försöka komma in och skriva lite i morron när jag har kommit på plats och hunnit träffa familjen.

Ha det bra så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar