torsdag 2 december 2010

Dag 01 – Presentera mig själv




Denise heter jag, 20 år gammal Född i januari 1990. Jag bor just nu själv i en liten liten etta i Tumba. Är uppvuxen större delen av min barndom i Ösmo.
Jag är en väldigt glad och positv tjej...
Just nu så jobbar jag som personlig assistent.. Fick börja jobba här ganska mycket direkt efter studenten. Som jag tog 2009! Och bara 3 månader efter studenten så flyttade jag hemifrån.

Jag har 4 bröder. Halv bröder allihoppa.. Christian som är 18 år. Robin som är 17 år, Kristoffer som är 13 år, och så den minsta av dom alla och glligaste lilla Alvin som är 2 år!!

Just nu så pendlar jag mellan Sverige och Egypten! Där min kille bor. Detta kommer inom en snar framtid att även bli mitt hem. Jag längra så fruktansvärt mycket efter detta. Att få starta ett helt nytt liv!

Mina intressen är att umgås med mina vänner, min familj..
Nog som var ett utav mina största intressen för något år sen var dans... Det var som mitt liv än som bara ett intresse.. Jag dansade i 11 år. Gick dans linje på gymnasiet, var med i en dansgrupp i ösmo där jag bodde under gymnasietiden..
Men i slutet av 2:a så vart jag tyvärr tvungen att sluta med dansen.. Jag blev sjuk och var sjuk i ca, 6månader i sträck. Och efter det så kom sjukdommarna som på rad. Jag hann bara bli frisk så var det dags igen.
Och mitt knä och min rygg pajjade i samma veva.. Ryggen har jag dock haft problem med i ny ca 8 år. Och klarat mig men det blev för mycket tillslut så den bestämde sig för att ge upp..
Dansen var mitt liv, och när jag fick sluta med den så släcktes även en starkt lyssande lampa i mitt liv!!

Men nu har jag hittat tillbaka till mig själv och har inte varit så här positiv på flera år..

hoppas jag lyckades presentera mig lite iaf.. Har ni frågor så fråga gärna på!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar