tisdag 21 december 2010

Dåligt!!

Åh vad dålig jag är på att uppdatera.. Men det känns som att jag inte har så mycket att skriva här just nu. De är inte så mycket som händer i mitt just nu!! Men jag kan väl börjar berätta lite hur den sista tiden varit och vad jag har gjort!

Var ju i Egypten som kanske ingen har kunnat missa.. Där hade jag det iaf helt underbart. Önskar att jag får åka tillbaka i januari men då 2 veckor. Jag hoppas att iaf att min födelsedag kommer att firas där!!!
När jag skulle åka hem därifrån så vart flyget försenat i 2 timmar, inte så roligt. Så jag kom hem till mig vid fyra på söndags morgon..
Var ledig på söndagen och sen jobb på måndagen, då blev det till att åka på lucia firande...

Och på tisdagen så var det bara hem och stor städa, för att sedan få hem tjejerna från jobbet. Och sedan så åkte vi in till stan för att äta middag på Golden hits, och även kolla på deras show. Mer om den kvällen behövs inte nämnas...

Sedan har det mest varit lugnt åkte hem till mamma på onsdagen och stannade där till fredag morgon.

Och i lördags så var det julbord med släkten, mysigt. Inte den bästa maten men trevligt iaf...
I söndags så vart det skärholmen med pappa och bror. och sedan dess så har jag varit sjuk.. Feber och ont i halsen. Febern börjar bli bättre nu. Men halsen blir bara värre..

Ska försöka bättra mig med uppdateringen, jag lovar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar