tisdag 14 juni 2011

sjuk

Jag har blivit sjuk, hatar verkligen att vara sjuk. Just nu när det är sommar också, men som tur är så e det inte så fint väder dessa dagar...
Jag tror nog att jag har åkt på bihålleinflamation. Åkte ner till akuten idag för att se om de är det eller inte. Så vi kommer dit. Nej men då har dom lunch stängt i 1 timme, 1 timme.. Vad är det här.. Alla hade lunch samtidigt. aldrig att jag sitter på en stol bara rakt upp och ner och väntar på att dom ska äta och dricka klart sitt kaffe.. Så jag åker ner i morgon igen.. Jag fattar inte hur kan dom ha lunch stängt i en timme på en akut mottagning. Kan dom inte äta i skift eller nått.. 
Jag förstår helt ärligt inte hur dom kan säga att Sveriges sjukvård är bra, och att alla får hjälp.. Det är fan sorligt!!

Jag ska försöka slänga upp lite bilder någon dag från den senaste tiden som varit. Men just idag så orkar jag faktiskt inte det. kanske lite senare under dagen kanske men inte just nu. 

Ha det bra alla ni där ute så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar