onsdag 8 juni 2011

Äntligen!

Nu är jag tillbaka. Jag har inte kunnat komma in på bloggen på några veckor. Min bror skulle byta lösenord till mitt google-konto och då bytte det även här. Och självklart så glömde han bort bad han bytte till. Har heller inte lyckats återställa lösenordet, men nu så har jag lyckats..

Sedan sist så har jag varit nere i egypten till min karl i 10 dagar.. sedan dess så har jag mest bara jobbat. passat på att träffa familj och vänner medans jag har varit ledig..
Men nu så ska jag börja blogga lite mer har jag tänkt mig..
Just nu så sitter jag på jobbet.. Imorron och på fredag så är ja ledig. imorron ska jag träffa sandra det var någon månad sedan sist.. Sen på fredag ska ja hem till min farmor, 2 av mina syskon har skolavslutning samt mina 2 kusiner så då har vi avslutnings fika hemma hos farmor med lite lekar och även premiär av poolen för denna sommar.. Äntligen så är poolen igång. Där kommer jag nog att spendera många timmar denna sommar tror och hoppas jag!

Det kommer att komma ett inlägg om någon dag kanske i morron med lite bilder från när jag var i egypten!!

jag vill redan tillbaka har bara varit hemma i ca 1 månad. känns som alldeles för länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar