onsdag 27 april 2011

Nu är det riktigt länge sen jag var inne här och skrev.. Men jag har verkligen inte mått så bra på sista tiden.. Kanske inget som man har märkt, men man sätter ju på ett smile på läpparna.. men nu hoppas jag att det ska bli bra igen.. har även jobbat en del och haft hur mycket som helst att göra.. denna veckan som varit nu har varit lite halvt kaos!!
Jag åker till Egypten i morgon, åhh vad ja längtar. Men mycket att göra innan, väskan är fortfarande inte färdig packad, och jag jobbar idag, dock bara till ca 17 tiden. Min underbara lilla Natta hoppar in sen så att jag slipper jobba till 9 i morron bitti för då kommer jag verkligen stressa ihjäl mig!

Så ikväll när jag kommer hem så kommer mina 2 bröder till mig. Dom ska få sina påsk presenter lite sent bara men bättre sent än aldrig!
Sedan så ska ja packa klart väskan så gott som det går. Sedan även städa lite hemma min äldsta lille bror ska kanske bo i min lägenhet när jag är borta, så då måste det ju vara lite undan plockat iaf..

Nu så ska jag återgå till arbete!
Ska försöka skriva lite i morron och även när jag är nere i egypten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar