måndag 11 april 2011

slappt!

Nu har jag varit riktigt slapp med att uppdatera, ja vet det.. Men jag vet inte vad jag ska skriva.
Jag vet att jag har lovat att skriva ett inlägg om min andra resa till Egypten, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Ska nog börja klura på det i morgon tror jag när jag har lite pause på jobbet!!
Så jag ska försöka få det inlägget denna vecka iaf!!

Ja då som sakt så är det jobb i morgon, har verkligen ingen lust egentligen, men det är ju tyvärr ett måste i detta samhälle!! Kan jag inte bara få vinna en massa pengar så kan jag bygga mitt hus nere i egypten eller köpa en riktigt nice lägenhet! Faan va nice det skulle vara.. men för att vinna pengar så kanske jag ska börja spela på något oxå! Men det känns ju som att utgifterna bara kommer bli mer än vad vinsterna kommer att bli!

Igår efter jobbet så åkte jag ner till nynäs, mamma och lille bror hoppade på bussen och så bjöd jag på lunch. Sen så åkte jag med hem till mamma och sov där till idg. I morse klockan 8,45 ca så stod lillskiten i trappen och skrek, DITTAAAAAAA vakna nuuu kom upp nu! Alltid lika trevligt att vakna till en så ljus skrikande röst!!
Sedan så färgade jag håret på mamma sen åkte vi ner till nynäs idag igen och kollade lite i butiker och även åt en lunch macka i solen. Helt underbart.. Mamma åkte hem till sig och jag hem till mig, då blev det lite skit snack med Madde sen skulle jag hem för att städa men total däckade på sängen!
Nu ligger åter igen i sängen och väntar på att Darling ska komma online!!
Åhh vad jag saknar honom, men SNART så!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar