onsdag 13 april 2011

Onsdag! städdag

idag så är det onsdag, och ja är ledig.. slutade jobbet i morse vid 9 tiden. Då gick jag hem och la mig i sängen en stund skulle bara ligga eller timme eller 2 men jag ligger fortfarande kvar.. nu är jag jätte hungrig. ska gå in till jobbet och hämta min mat som jag glömde där i morse. och så ska jag äta lite. Sen så ska jag börja storstäda!
Ska bli skönt.. ska rensa överallt, kanske inte i garderoben idag det kommer ta för lång tid men på dom 2 små hyllor jag som, var av ena är full proppad med en massa papper och annat skit. så där ska jag rensa lite..
Måste få det städat och organiserat nu! Min lille bror kommer till mig och ska bara här hela helgen, ja åker och hämtar på fredag förmiddag och lämnar honom igen på söndag. De ska bli riktigt mysigt faktiskt!

Sen så åker jag om 2 veckor också, så då kan det bara skönt att ha det städat när man kommer hem sen igen.. Och sen så vet man ju aldrig riktigt när det är dags att packa väskan och åka föralltid! Då är det ju skönt att ha det mesta rensat redan så att inte det ska behöva ta sån tid.. Kommer finnas tillräkligt att göra då!

Nu ska ha hämta min mat och äta, sedan så är det STÄDNING som gäller.. jippi!!

Ha det bra så länge så återkommer jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar