söndag 29 januari 2012

1 vecka!

Nu har jag varit hemma i en vecka eller a lite mer än en vecka..
Jag har inte haft tillgång till något internet. Mitt till datorn har jag tappat bort, min lilla dongel. Och internetet till mobil har också krånglat..

Det var en helt underbar vecka där nere.. vi umgicks med hans vänner. och min mamma var ju även med denna gången. Så även hon fick träffa Ahmed och han familj och några vänner..

Veckan gick alldeles för fort, 8 dagar kändes som 3 dagar..

Jag firade även min födelsedag tillsammans med min habibi! det var helt underbart!!
Fick världens finaste tårta, och ett jätte fint halsband i present av hans syster!! :)


Det finns mer att berätta men det slänger jag upp i nästa inlägg och då låter jag en bild tala för sig själv!! :)


                                                            Här är en bild på min fina tårta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar