fredag 6 januari 2012

Fråga & svar!

Tänkte faktiskt ta och svara på typ den första frågan jag har fått! Jätte roligt tycker jag med frågor! Ställ gärna fler så jag kan svara på alltid lika roligt!




Men åh va kul att det gick så bra då:) Kan du inte berätta lite om hur ni träffades?:) nyyyfiken sörru,alltid kul att höra sånt. Hur va det i Cairo nu när du var där? Märkte du av oroligheterna? Lycka till:) Sara


Svar: Jag var medlem på en sida som heter Tagged, är nästan som facebook.. 
Och så hade jag precis varit nere i Egypten men då i Hurghada. Och så hade jag varit på Burger king och hade ett foto därifrån, så när jag kom hem så bytte jag bild till den som profil bild på tagged.
Och däribland mina vänner så fanns Ahmed!
Det var första gången sedan han la till mig som vän som han skrev, hade väl haft honom där i ca 1 år kanske.. Och han kommenterar bilden och skriver att det där ser ut att vara på burger king. Då svara jag att ja det är och det är även i egypten.
Så efter det så pratade vi lite där och sen så byte vi mejl och började prata på msn.
Vi pratade varje dag och sen så började vi även att smsa och så..
Vi började att prata på msn i typ april 2010, sedan så i juni samma år så åkte jag ner till sharm själv och träffade honom, vi spenderade en vecka tillsammans. det var verkligen kärlek direkt när han mötte mig på flygplatsen.


Sedan dess då så har vi varit ett par!





Nej sara jag märkte faktiskt inte av oroligheterna alls. Men vi var aldrig runt där i närheten där det håller till.. men det är i stort bara där man märker när dom börjar ställa till det!!

1 kommentar:

  1. Nämen va kul där ser man,en sak som att du bytade profil bild kunde leda till detta:)verkligen kul att läsa om ngn som satsar så mkt som du gör för kärleken,gissar på att du fått din beskära del av fördomar här i svergie. Hoppas att få höra mer sen om när du o din mamma varit där,så spännande ju:)
    Stort lycka till!!!

    SvaraRadera