torsdag 23 augusti 2012

2 veckor!

Shit alltså vad tiden går fort!! Nu är det bara 2 veckor kvar. Jag håller på och packar. Det som ska med i resväskan och sen även det som ska skickas ner.
Har varit ledig nu hela denna veckan så hade ju varit perfekt och packat. Men har jag orkat det då? Neeeej för jag har blivit sjuk. Det är så typiskt mig. När jag är ledig och har nått som måste göras då blir jag sjuk slår aldrig fel.
Men nu så är jag snart klar iaf med som ska skickas. Lite kvar att tvätta bara men det blir klart nästa vecka!

Det drar verkligen ihop sig nu. Jobbar 3 pass nästa vecka sen så är ser klart. Och åker veckan därefter!!!
Shit! Fattar inte riktigt än hur kort tid det är kvar.. Det kommer väl slå mig dan innan jag ska åka!!!
Nu ska jag åter går till packningen.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar