lördag 8 september 2012

På plats!

Sådär ja nu är jag på plats i min nya hemstad! Nu har jag två hem. Sverige kommer alltid att vara mitt hem även fast jag inte bor där. Det är ju där jag har växt upp, spenderat 22 år, min familj är där, så det kommer alltid att vara hem iaf!!!

Nu startar jag ett nytt hem! Med min man. Får som en ny/till familj!

Det är några jobbiga dagar framöver. Skulle ju ljuga om jag säger att det är lätt för det är det verkligen.
Tårarna bara kommer av sig självt från ingenstans, samtidigt som jag är väldigt lycklig över att äntligen få vara med den man jag älskar!
Nu hoppas jag att bloggandet ska bli bättre och mer uppdatering!!

Hoppas allt är bra med er!!

1 kommentar:

  1. Vad spännande:) Hoppas verkligen du fortsätter blogga så kul att läsa din blogg:) stort lycka till till dig o sköt om dig:)
    Mvh Sara

    SvaraRadera