onsdag 19 september 2012

Jaha idag så har man varit ensam med svärmor hela dagen. Ahmed har jobbat och gör fortfarande. För på det nya jobbet och sen direkt till det vanliga på flygplatsen..
Så jag har inte gjort speciellt mycket idag..
Man känner sig liksom inte riktigt lika "fri" när man är i någon annans hem.
Hade det varit mitt eget hem så hade jag alltid haft något att göra, det oftast nått att göra. Men nu är det Inge riktigt på samma sätt. Om jag ska va ärlig så känner jag mig mest i vägen. Men det är nog bara nått jag känner det är nog inte så, men en känsla är alltid en känsla och inte så lätt att bara få bort..

Och vetskapen att det är ett ganska bra tag kvar tills vi flyttar till vårat eget gör ju inte det hela lättre direkt!!
Men men det blir nog bra iaf!!
Känner mig allmänt negativ idag bara!!

1 kommentar:

  1. Känner med dig jag hade nog kännt detsamma,oavsett hur snälla o gästvänliga dom man bor hos är vill man ju ändå ha sitt eget. Håller tummarna för att ni snart hittar något eget:) Må kännas tufft för dig nu men det kommer nog bli lättare o lättare för dig med tiden ska du se:) Nu är du iaf där o med mannen du älskar, önskar dig lycka till o att allt känns bättre snart:)
    Mvh:Sara

    SvaraRadera