torsdag 13 september 2012

Det händer inte så mycket här just nu.
Vi gör inte så mycket om dagarna än.
Mannen min jobbar sjukt mycket, 2 jobb. När han är ledig från det "riktiga" jobbet så är han på det nya, så jag ser han inte så mycket faktiskt bara på nätterna. Men det går ingen nöd på mig än iaf..
Men jag kan ju inte säga att det är lätt, veta att han jobbar häcken av sig för min skulle. Måste ju erkänna att det gör lite ont i hjärtat när han går på knäna och nästan inte får nån sömn alls. Men jag hoppas att det ska lugna sig om ett tag när han verkligen har kommit in i det nya..

Nu måste jag sova, somnar nästan i skrivande stund!
Ska försöka uppdatera lite mer..
Men är det ens nån som läser?! ;)

1 kommentar:

  1. Heej! JAg är inne på din blogg minst en gång om dagen, väntar med spänning på att du ska uppdatera :) Roligt att du ska lägga upp mer bider :) Vart är det ni bor just nu?? Kram Soad

    SvaraRadera