måndag 10 januari 2011

10/01-2011

Ja då var det första inlägget för detta år då! Hitills har jag inte gjort så mycket under året. Har jobbat lite. Och sen nu i helgen så var jag barnvakt åt min lille bror, han sov även över hemma hos mig. Riktigt mysigt faktiskt!!
Sedan i morse så fick jag skjuts hem och följde han med hem i någon timme också. Så mysig så!


Alla tjatar om dessa nyårslöften.
Jag har faktiskt aldrig haft något, så jag tänkte jag skulle försöka med ett detta år!
Och det löftet är att bli lite sundare i min livsstil. Tänkt först faktiskt börja med en shake diet i en månad för att sätta igång allt. men detta blir inte förens i slutet utav denna månad tror jag. eller så blir det i februari!
Jag har faktiskt ett löfte till!!
Och det är att sluta ta åt mig och bry mig om vad folk säger.. Faktiskt tyvärr mina allra närmsta, jo jag menar det MIN FAMILJ! Jag är så trött på att dom försöker ändra mig till något som jag inte är. Så nu får det vara slut på det. Jag ska faktiskt börja säga ifrån ordentligen när dom säger något till mig.. Blir dom sura eller sårade ja men synd.. Det är precis det dom gjort mot mig i 2 år nu!!
Jag har tröttnat totalt!

Jag ska även börja att blogg lite mer också hade jag tänkt. Det kommer nog faktist att komma upp en ny kategori här också.. jag har inte bestämmt mig om det än eller om jag ska starta en helt ny blogg för det men även ha kvar denna. Vi får se..
Ska fortsätta med den där långa listan också!!

Nu ska jag åter gå till arbetet. Dag 2 på listan kommer upp snart jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar