torsdag 27 januari 2011

Onödigt!!

Igår så fick jag ett hemskt virus på min dator. Det gick verkligen inte att få bort det. Jag provade med allt som jag viste att jag skulle göra..
Så jag ringde min bror för att fråga om man viste men det gjorde han inte.
Så idag när han hade slutat skolan så körde han mig till NetonNet så jag köpte en ny dator. Med tanke på att jag inte kan vara utan dator, då de är den största kontakten jag om min karl har över msn. Så jag åkte och köpte en ny.. När vi är påväg därifrån så går jag och frågar kundservice om det på något sätt går att rädda den gamla. Då säger dom att jag ska prova det och det. När vi kommer ut till bilen så säger bror; Ja men det där vet jag det gjorde jag på min dator tidigare. Så han följer med mig hem och fixar det. Så datorn blir precis som ny..
Irriterande nu sitter jag här 4400 kr fattigare med 2 datorer som fungerar helt fel fritt!!
Men jag sålde den gamla till mamma, så då får jag in lite av dom pengarna jag slängde ut iaf!!



Det kommer att komma lite fler inlägg snart också...
Ha det bra sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar