torsdag 20 januari 2011

Dag 03 – Mina föräldrar

Min föräldrar fick mig i väldigt tidig ålder. Min mamma var bara 17 och pappa 22 tror jag.
Dom separerade när jag var runt ett år!
Träffade nya båda 2 och fick nya barn, mina bröder..


Min mamma heter Therese och är idag 38 men hon blir 30 i november.. Min mamma är nog bäst. Vi kan prata om i stort sätt allt.. Hon dömmer inte. Eller jo ibland.. Men de e sånt man får ta från en mamma..


Min pappa heter Tonny och är 42 men blir 43 i Augusti. Han är nog också bäst på sitt lilla eget vis.
Vi har tyvärr inte så jätte bra kontakt idagens läge. Det är klart vi pratar med varandra och träffas men inte lika ofta som jag skulle vilja, men det finns sina anledningar till det. som alla andra ser men tyvärr inte han själv!!



En bild på mig och mamma för några år sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar