lördag 5 februari 2011

jobb/tvätt


I morgon så börjar jag jobba klockan 10.10. Och kommer att sluta på måndag morgon klockan 9.
Men i morgon under arbetstid så kommer jag även att ha tvättstugan. Inte så bra kanske under arbetstid. Men det fanns ingen annan tid som, för jag vägrar att gå upp klockan 7 på morgonen. Så det får blir i morgon mellan 14-17. Min tvättkorg är verkligen överfull så det behövs verkligen!!
Nu måste jag börja skärpa mig. Tidigare så var jag jätte duktig då tvättade jag en dag i veckan. Men sen så blev det en massa strul och sen dess har jag inte kommit in i rutin igen.. Men nu måste det bli ändring på det.. Det ska bli ändring på allt här hemma! Ska ha en tvätt och städ dag i veckan, nu fram över!!! Nu ska det hållas rent!!
Nu måste jag hoppa in i duschen och sen sova så att jag kommer upp i morron till jobbet! Vill ju självklart inte försöva mig!
Nu säger jag god natt för mig, och ni andra som säkert är ute och festar och har det "roligt" , ta det lugnt och drick varannan vatten!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar