tisdag 8 februari 2011

Tisdag, segdag

Klockan är snart halv 5. Jag har varit vaken sen typ halv elva.. Har jag börjat med det jag ska göra? Nej, eller jo jag har packat in 1 IKEA kasse med ren tvätt bara 3 som återstår.. Jag måste göra allt detta idag. Men jag vet inte vad de är för fel på mig. Jag är så grymt trött om dagarna. Även fast jag sover tillräkligt många timmar så är jag iaf dunder trött. Idag är jag inte bara trött jag fryser som bara den. Ligger nu under täcket och vill verkligen inte gå härifrån, bara jag sticker ut tårna så känns det som att dom blir till is. Jag har det inte ens kallt hemma tror jag iaf. Temperaturen är nog som den ska vara!!

Vad har jag gjort hitills idag då. jo en ikea kassa. vart nere i centrum och ätit lunch med Madde. Trevligt..
Nu måste jag städa klart. kommer ju inte kunna göra det i morron för då jobbar jag!!
Ska ta och göra en to-do-list tänkte jag.
Lägger upp den här snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar