lördag 12 februari 2011

Trött på vinter vill ha sommar!

Jag är verkligen trött på vintern nu. Jag hade börjat bli så glad över att snön började smälta undan.
Men det glädjen varade inte länge..
Utan det blir typ snöstorm, det kommer ännu mer snö. Det blir helt kaos i trafiken, bussar går inte, tåg med förseningar på upp till 60 min.
En tåg resa tur och retur som skulle tagit mig 2 timmar och 40 min i normala fall. Tog mig igår 5 timmar!!
Jag är ingen vinter människa!

Jag vill ha sommar nu!
Eller iaf åka till något ställe där det är varmt och skönt! Varför inte tillbaka till dit där denna bilden är tagen. I Hurghada, Egypten! Ett helt underbart ställe. Jag har dock bara varit där en gång.. Men det var underbart.. Alla platser i Egypten är helt underbara!! Kan inte bli mer än hemma där!!


Sommar nu tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar