söndag 12 februari 2012

Igår blev det inte mycket gjort. Låg för det mesta i sängen och slappade. Men sånna dagar behövs ibland! Jag gick bara ut för att handla mat.
Kollade lite på mellon på kvällen men det var ju inte mycke att se egentligen.

Idag så är det jobb som gäller. Har redan börjat gör ca 1 timme sedan och slutar i morron bitti vid 9. Då blir det hem och duscha bara och sedan göra sig färdig. För att sedan åka ner till nynäs och möta mamma där efter 1 nångång.


Åh vad jag saknar min karl. Fick aldrig se honom online igår då han var tvungen att jobba extra. Men man får väl försöka det från den ljusa sidan jobbar han över så blir ju det mer pengar till våran lägenhet! Oh vad jag hoppas att tiden kunde gå iaf lite snabbare just nu!!!

Nu måste jag åter gå till arbete, ska nog även äta lite frulle!
Ha det bra så hörs vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar