onsdag 15 februari 2012

Onsdag!

Idag så är det jobb på schemat igen! Härligt, eller det kan man ju alltid diskutera. Härligt när lönen kommer in på kontot iaf! :)

Igår så åkte jag ner till nynäs för att äta middag tillsammans med en kompis,det var trevligt! Sedan så åkte jag hem och gjorde inte mycket alls! Bara tog det lugnt kollade lite på tv och så.

Jag känner att jag inte har så mycket att skriva. jag gör liksom inte så mycket om dagarna, jobbar, ligger hemma och slappar eller är hos mamma.
Men jag ska försöka att skriva lite mer om tidigare resor till egypten det har ju lovat att jag ska göra. Och även hitta bilder från dom att lägga upp.
Kanske kan försöka göra det i morron när jag ändå är ledig.

Nu börjar det att närma sig på söndag så ska ahmed till militaären! Hoppas på bra besked då! Snälla håll tummarna för oss!

Nu ska jag fixa lite eller bara ta det lugnt har en liten rast just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar