tisdag 28 februari 2012

Mycket just nu!!

Det är väldigt mycket just nu.. Min käraste gammelfarmor gick bort i lördags.. så det var lite jobbigt!
Det är mycket just nu, som ni kanske har läst här innan så har ju min karl fått reda på att han ska in i militären.
Men så blir nog inte fallet.. jag åker till egypten på torsdag igen..
Och den senaste veckan så har jag stressat runt överallt för att fixa med en massa papper!
Så nu när jag åker ner så kommer vi att gifta oss!! :)
Vi göra klart allt pappers arbete nu för giftermålet så att vi är gifta, men vi kommer inte att ha nått bröllop än eller så, utan det fixar vi sen när det även är dags för mig att flytta ner..

Ni som har ställt frågor och inte fått svar! Svar kommer snart! De e så mycket nu som ni kanske förstår så jag fixar svaren när jag är där nere och har honom brevid mig så blir det lättar att svara på en del av era frågor!

1 kommentar:

  1. Grattiisss! :) Det jag undrar är, med vilket flygbolag är det snabbast, billigast och enklast att åka till Kairo med? Har aldrig åkt direkt dit från Sverige...

    SvaraRadera