tisdag 7 februari 2012

Jag är nog den lyckligaste i världen. Att vi nu äntligen har förlovat oss. Nu är det bars resten kvar av all planering och förberedelser tull vi kan gifta oss och jag kan flytta ner!
Jag längtar verkligen tills vi kan start vårt till tillsammans!
Men det är verkligen värt all väntan för att få leva mitt liv tillsammans med dig, A!


Denna gången när jag var nere så var ju även mor min med och det var helt underbart!!
I morgon så ska jag försöka få in lite bilder från förlovnings festerna. Vi hade ju två! :)

Om lite mer än en vecka så ska min habibi till militären, han måste kanske in och göra militär tjänst nu, eftersom att han inte gjorde den när han va 20 som egentligen är obligatoriskt. Men han behövde inte då, för att hans far fick bort när han och syskonen var då unga.
Men nu så måste han kanske in. Därför kan vi inte riktigt börja planers för bröllop och så än. Men det första mötet är 19 feb. Så jag hoppas på bra besked då direkt, går han vidare så får vi besked runt den 1 mars. Då hoppas jag verkligen att dom säger att han e för gammal eller nått eller bara inte behöver gå in. Han blir ju trots allt 28 i år!!

Ni få som läser, fortsätt gärna läsa och kommentera jätte kul tycker jag. Ställ alla frågor bi vill!! :)

1 kommentar: