tisdag 14 februari 2012

Igår efter jobbet så gick jag hem plattade håret och sen så åkte jag ner till nynäs. Natta hoppade på bussen. Så vi gick och fikade lite sen in i lite affärer och kollade på bebis kläder! Åh vad jag längtar!!!

Sedan så mötte vi upp mamma och gick och fixade det hon skulle fixa!
Sedan så åkte jag med mamma hem. Gick och hämtade mitt monster till lillebror.
Han är verkligen hemskt just nu. Får han inte min iPhone att spela på sp blir han hysterisk!

Just nu är jag hemma hos mamma fortfarande, men senare idag så ska jag åka hem igen! Jobbar i morron igen. Jippi eller verkligen inte!!

Hoppas ni har det bra där ute!!

1 kommentar:

  1. Hej såg i ett tidigare inlägg att ni ska köpa lägenhet,va kul:) Ursäkta om jag frågar men ca hur mkt ligger en lägenhet på där? Mellanklass lägenhet typ. Jag är förälskad i landet Egypten o d hade varit underbart att äga en egen lgh där:) Nu är det väll prisskillnad på Kairo o Hurghada som jag varit i du råkar inte veta vad en lgh kan kosta där m kanske;)? Hade vart kul att veta om det är ngt som kan bli aktuellt:)
    Mvh Sara

    SvaraRadera