torsdag 1 mars 2012

Becca!

Hehe becca du får ett helt eget inlägg!! :)
Tack så mycket!
Jag flyger aldrig direkt till cairo, det finns inga direktflyg nu!
Så jag flyget oftast via istanbul! Men idag så flyger jag via viadukt vienna/Wien. Denna gången så betalade jag 4090 för 10 dagar. Men då var jag dock även tvungen att boka en hotel natt i cairo. Känns lagom onödigt då den inte kommer att utnyttjas! Men men vad gör man inte för att få komma ner! Men i vanliga fall så betalar jag mellan 3100-3500.

Hur går det för dig/er?!?!
Kram!

1 kommentar:

  1. Ah tack så mycket! Jag veet det är så hemskt att det inte finns direktflyg. alltid när jag kollar upp biljetter som är runt 3000-3500 har de är lay over på 8-12h. Usch. Jodå det går bra, vi har inte setts sen i maj så det är rätt jobbigt. Blir så avundsjuk varje gång jag läser att du ska åka haha. Båda vi har rätt mycket på gång i våra liv just nu så det är svårt att hitta en tid som passar oss båda. Vi får bara hålla tummarna och se vart det leder. Kram!

    SvaraRadera