lördag 24 mars 2012

Helg!

Denna helg har tillbringats hemma hos mamma min.. Men tyvärr så har jag varit sjuk och inte kunnat njuta utav solens sken.. Var ute en stund idag men orkade inte sitta upp i mer än 20 min sen var det bara in igen för att inta liggläge i soffan.. Riktigt tråkigt.. Skulle ha jobba fredag och söndag men det var bara att ringa sig sjuk... Det känns lagom roligt, eller inte. Jag har verkligen inte råd att vara sjuk.. Måste ju ha alla pengar jag bara kan få.
Måste ju få ihop till alla möbler och så..
Inte lika lätt längre när man har blivit tvungen att gå ner i tid på jobbet. Från nästan 100% till typ 72 eller 75%.. Riktigt jävla surt. Önskar det var lättare att bara skaffa ett nytt jobb. Men det är ju tyvärr inte det..

Hoppas ni där ute har det bra, och haft en mysig dag i solen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar