måndag 5 mars 2012

Sjukan!

Jaha idag så har man varit till sjukan då! Nått som måste göras!
I söndags så var vi på ambassaden och det var ju nästan pinsamt! Så otrevligt bemötta blev vi där! Men men. Papprena därifrån hämtar vi ut i morgon! Sedan återstår resten!

Anledning till att jag/vi var på sjukan idag var för att man måste genom gå en kontrol innan man gifter sig här! Fick lämna blodprov. Det var nog det värsta jag varit med om. Började med att hon inte hittade nånstans att sticka mig i, i armarna. Så det fick bli i handen. Och inte tar man det största kärlet där inte. Och det var inte den minsta nålen heller, fan måste vart en nål till typ hästar eller nått, ne nu överdrev jag kanske lite men kändes som de iaf. Det gjorde så ont, hon var inte duktig på din sak inte. Som tur var så va Ahmed med och höll handen och torka tårar.
Sedan så var det en lång väntan på att Ahmeds papper skulle bli klara. En timmes väntan, men det blev iaf klart samma dag!!!

Så i morgon så ska vi tillbaka till ambassaden och få nått papper och sen ska vi till hundra andra ställen också!

Ush jag åker "hem" på lördag. Jag vill verkligen inte, tiden går på tok för fort. Nu måste jag nog gå och sova ska upp halv nio i morron bitti! Jag som är sååå morgonpigg!
Hoppas ni mår bra där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar