onsdag 28 mars 2012

Jobb!

Idag så är det jobb på schemat. Även morgondagen består utav det...

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om... Jag vet att jag har någon fråga att svara på.. men jag har inte fått fram tillräckligt med information, det var om lägenheter i hurghada tror jag.. Min man kunde tyvärr inte hjälpa till, han vet inte riktigt vad det kostar där.. men han lovade att kolla upp det så fort det har lugnat ner sig lite.. Det är verkligen jätte mycket just nu! Med alla papper, vårat vigselbevis ska han lämna till ambassaden i morgon bitti efter han slutat jobbet.. Äntligen!
Men för att vara helt ärlig så vet jag inte riktigt vad som händer efter det.. Det måste jag verkligen kolla upp!
sen så är det alla dessa papper med militären som han fixar nu. samtidigt om han letar lägenhet och allt sånt..Det är riktigt mycket nu.. Tycker nästan sund om karl, han sover ju nästan inget. Men det är ju faktiskt självförvållat.. Planerar man bara lite bättre så skulle det inte bli så..

Hjälp mig vad vill ni läsa om!!

1 kommentar:

  1. Hej! Efter alla papper var färdiga åkte jag hem till Sverige, då fick alltså Ahmed fixa det sista som behövdes göras, när han då fick alla papper så skickade han allting till mig i Sverige! Så det skickas inte automatisk till dig, utan det måste din kille skicka till dig :)

    Fråga nåt mer så ska jag se om jag kan hjälpa till :)

    SvaraRadera