måndag 12 mars 2012

Hemma igen!

Sådär ja då var man hemma igen. kom hem i lördags och jobbade igår till idag. och nu så är jag hemma hos min mamma!

Allt gick jätte bra där nere, alla papper blev klara och inlämnade i tid. Nu väntar vi bara på att få hämta ut våran äktenskaptskontrakt. Vi är redan gifta där nere men måste bara vänta på det översatta pappret, det får ahmed hämta ut på torsdag, sedan så ska det lämnas till svenska ambasaden där nere och efter nån vecka så blir det även registrerat här i sverige.
Så nu kan man väl säga att jag är gift kvinna, men det låter så gammalt att säga så..
Men jag känner mig faktiskt inte gift alls, inte så romantiskt att sitta på ett ställe i dryga 2 timmar och gå mella 3 kontor typ 45903 miljoner gånger för att fylla i papper och skriva på.. Men nu så är det gjort iaf! skönt det.

När han har fått ut alla papper och lämnat det på ambassaden så är det nästa pappers arbete kvar, militären...
hoppas att allt det går fort. och när det är klart så ska vi lämna in visum ansökan så att han kan komma hit i sommar..

Nu måste jag nog faktiskt gå och sova känns som att jag inte har sovit på flera dagar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar