torsdag 1 mars 2012

Påväg!

Ja då var jag påväg igen. Just nu sitter jag i Wien och väntar på avgång. Om ca 1 timme. Det ska bli skönt så jag kan få sova lite.
Min buss hemifrån gick 2.50 i natt och jag vaknade 2.47. Så det var ju bara slänga på mig kläder, stänga väskan och springa. Men självklart hann jag inte med bussen så det blev till att ta en taxi! Inte det roligaste men vad ska man göra!

Nu ser det ut som att det e dags att gå till gaten, lite tidigt. Jag väntar en stund till!
Jag ska försöka uppdatera lite när jag är där nere men kan inget lova. Det kommer att vara fullt upp!

Ha det så bra!

1 kommentar:

  1. Ohh va kul att ni ska gifta er:)) Stort Grattis:)) Förstår att det måste vara väldigt mkt för dig nu. Men önskar dig all lycka till!!!!
    O hoppas du fortsätter att blogga,gillar din blogg den är inte som många andras:)!

    SvaraRadera