lördag 17 mars 2012

Helgen!

Igår fredag så var det begravning för min gamelfarmor. Det var enkelt och fint precis som hon ville ha det!
Efter det så åkte jag med hem till pappa igen!

Sedan på kvällen så skulle pappa och hans fru in till stan och kolla på någon show. Så pappa körde in och jag och min lillebror åkte med. Sen så tog vi bilen. Brorsan körde såklart eftersom jag inte har körkort. Vi stannade och käkade på donken. Sedan så körde han hem mig. Eller hem, till jobbet var tvungen att hoppa in. Denna gången gjorde jag det inte för att vara snäll som jag typ alltid gör. Utan denna gången för att jag verkligen behövde pengarna.

Så jag började jobba igår ikväll och jobbar mitt eget pass idag! Så jag slutar i morgon bitti. Då ska jag hem och städa lite för att sedan åka tillbaka hem till pappa. Jag behöver ju mat i magen! :)

Nu ska jag jobba på lite.
Fortsätta ställa frågor, det har varit tyst ett litet tag nu. Jag har några som jag inte svarat på än, lovar att göra det såv fort jag har internet till datorn. Kan försöka i morgon när jag är hemma hos pappa!

Ha det bra så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar