lördag 26 mars 2011

Blir galen!

Jag blir verkligen helt galen.. Jag har tur om jag lyckas skriva klart hela detta inlägg..
jag kan inte vara inne på dator i mer än ca 15 min , innan skärmen blir blå och dator startar om.. Jag är nästan helt säker på att det är för detta mobila Internet.. Så om mitt samtal med min pappa i morgon går som jag hoppas, så ska min underbara faster få tillbaka sitt kassa Internet :P Det var gulligt av henne att jag fick låna det, hon visste ju faktiskt inte att det var fel på det, då hon själv aldrig har använt det!

nu ska jag fixa det allra sista här på jobbet. sen så ska jag ringa min karl, som även han har fått köpa en ny dator. Hans data pajjade totalt igår. Tur att han har så underbara vänner som alltid ställer upp!!
Nu måste jag sparka mig själv i rumpan så att jag får något gjort..
Det blev till att skriva detta inlägg väldigt fort, ber om ursäkt om det blev lite flummigt!!


Ha det bra..
Glöm inte att berätta vilka ni är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar