lördag 26 mars 2011

Dålig uppdatering!

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen dom senaste dagarna. Men jag har haft och har fortfarande problem med min dator och även med mitt internet.. så det har inte varit så lätt att uppdatera..
men jag hoppas att problemen ska lösa sig snart. jag ska prata med min pappa om det i morron tror jag. Om jag vågar..

Idag så jobbar jag, det är ganska lugnt idag. Så jag passar på att ha tvättstugan samtidigt. Skönt med lite rena kläder..
Det blev inte så många maskiner som jag trodde att det skulle bli. Bara 4 eller 5, de e skönt. De innebär också att jag kommer att vara klar innan det att tiden är slut och de e klockan 21..
Nu ska ja fixa på här på jobbet så lovar jag att jag ska försöka komma in och skriva lite mer om datorn tillåter det..

Men under tiden så skullejag vilja fråga, Vilka är ni. Jag har ett flertal besökare varje dag men jag vet inte vilka ni är.. Ni kan väl vara gulliga att skriva vilka ni är och hur ni hittade till min blogg!!

Kram på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar