tisdag 22 mars 2011

Det blev inget bloggande igår, dåligt utav mig! Men efter att jag hade slutat jobbet på morgen så hade jag personal möte bara en timme efter de jag slutat. Och det slutade runt elva sedan lite snack efter så jag var hemma lite innan 12.
Då så väntade jag på in karl och sen så kom han online så att jag fick prata lite med honom. Och efter att han hade gått så gick jag in på jobbet igen och snacka lite mera skit. Sen hem igen och försökte sova men det gick inge bra, för jag hade sån hemsk huvudvärk hela dagen. Jag villa bara dränka mig någonstans!
Och det gick inte över med tabletter heller.

Senare på kvällen så blev faktiskt jobbet igen, lite te och TV tittande!
Sedan hem igen för att prata med min karl ännu en gång. Efter jag pratat med honom i cirka en timme, så beordrade han mig att gå och sova. Så vid ett ungefär kom jag i säng.
Och vaknade idag av att min karl ringer. Då var klockan 14.
Jag behövde verkligen alla dom timmarnas sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar