söndag 13 mars 2011

jag är inte ensam!

Det är så roligt!! Jag har trott att jag nästan varit ensam.. inte helt men ändå.
Men jag har hitta så många som sitter i samma sits som jag gör..
Tjejer som sitter här i sverige och har sin kärlek i egypten!!
Hoppas verkligen att man kan få lite bättre kontakt med någon.. Roligt att dela tankar,åsikter och framförallt erfarenhet men andra som sitter i samma sits.,
Man pratar med sina vänner här hemma och får bara höra, ja jag förstår att det måste vara jätte jobbigt, att du är här och han där.. MEN NEJ ni förstår inte.. ni kan inte ens tänka er tanken hur jobbigt det är..
Visst jag har valt detta helt själv. Och det är det verkligen värt!!
Alla ni tjejer där ute som kanske läser detta som har eran kärlek i egypten!! Kämpa vi klarar det här!! Vi är starkare än någon annan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar