onsdag 16 mars 2011

På väg hem!

Nu var denna dagen hemma hos mamma över.. Just nu så sitter jag på tåget och ska hem igen..
Va skönt det är med mobiltinternet när man ska sitta på ett tåg i nästan en timme, de e ju så fruktansvärt tråkigt!!
Dagen hemma hos mamma spenderades mest med min lille bror. det blev till att bada för lille man, sedan middag som bestod utav pyttipanna, och till efterrätt så blev glass.. Mums..

När jag kommer hem så måste jag diska, och plocka undan i badrummet. Det kommer någon nisse och ska kolla på min lägenhet i morron. Bara så att allt ser bra ut, då ska ja även be dom kolla på min vidriga toa stol.
Dom kommer 9 på morgonen, hur ska jag komma upp till det. Jag lär väl öppna dörren helt yrvaken av att dom ringde på dörren! hehe

Efter ett litet prat med min karl igår kväll, så kommer han hem tidigt idag så att vi kan prata lite. Det känns väldigt skönt faktiskt!
Ne nu ska jag avsluta här och skicka iväg några mejl och så..

Ha det bra så hörs vi kanske senare eller ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar