fredag 11 mars 2011

Fredag!

Nu har jag äntligen slutat att jobba.. Efter jobbet så var jag bara iväg och handlade en sväng..
Nu är jag hemma igen, och ska bara fixa fram lite musik att sätta på sen så ska jag hoppa in i duschen.
Efter jag har duschat så ska jag till affären igen, handla lite åt mamma. sen så ska jag med bussen hem till mamma och hämta prinsen som ska sova här i natt.. Och i morgon så ska vi till Sydpoolen och bad med Natta och Jocke. Så det blir nog jätte roligt, han älskar verkligen att bada!
Nu ska jag fixa allt detta så att jag slipper stressa och vara ute i sista sekund. Det är det värsta som finns, men ändå så lyckas jag alltid bli skit stressad och få lov att springa till bussen när den ska gå om typ 5 min.. Men det kan eller orkar jag inte idag!

Kommer kanske in och skriver igen när jag och prinsen har kommit hem..
Ha det bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar