måndag 14 mars 2011

Papper!

Idag så har jag varit på skatteverket skulle hämta ut ett personbevis.. Då visar det sig att jag fortfarande bor kvar på gamla adress enligt dom. Men jag adress ändrade för 7 månader sen eller något sånt.. Så fruktansvärt irriterande. Så det var ju bara att fylla i ett nytt papper..

Sedan nu så är jag hemma hos min pappa, och har skrivit ut en massa papper från migrationsverkets sida..Och det är ju inte bara ett eller 2 papper man ska ha. Nej en hel jäkla hög!
Men nu tror jag att jag har fått ut alla papper och jag hoppas bara att det är rätt papper också. Sen så måste bara Ahmed fixa några papper från jobbet också. Sen så ska alla papper skickas ner till honom sen så ska han lämna in det på ambasaden. Sen så är det bara att vänta och se om han får visum eller inte!! Jag hoppas verkligen att han får det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar