måndag 1 november 2010

01,30 ojojoj

Borde ha sovit för länge sen! Men som vanlig så fastnar jag framför denna dumburk! Och vad gör man när man sitter här egentligen, inter ett skit.. Eller jo en massa men inte viktigt eller ens intressant.. Eller iförsig så satt jag nu och kollade runt lite på biljett.. Bara drygt en månad kvar nu tills jag får åka ner igen!!! Längtar verkligen!!

Men vad har denna dagen kommit med för roligt då?! Inte mycket. färgade håret som sagt, det blev grå/grönt. Ska färga om det på onsdag orkade inte göra det idag. Och i morgon jobbar jag tydligen! Tur att jag kollade å schemat som ligger på jobbet annars hade jag missat det!!!
Så morgon dagen kommer enbart att bestå utan jobb. Börjar 11,30 i morgon!!


Nu ligger jag i sängen och halv glor på TV. Väntar på att min karl ska komma hem så jag kan få prata lite och se honom lite innan jag ska sova!!

God natt där ute i världen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar