fredag 5 november 2010

Fredag!

Helloj!
Idag så var det bara att kliva upp vid 9 tiden. klockan ringde 8.45. och vid 9 så kom Nathalie och ringde på dörren. Så då var det bara att kliva upp och öppna säga jaaaa jag e vaken, sedan klä på sig och gå in till jobbet för att göra henne sällskap fram till 10 då Personalmötet började!!

Fick lite kommentarer om mitt "nya" mörka hår, både bra och mindre bra reaktioner. Men jag lyssnar enbart på dom bra, dom andra filtrerar jag mer än gärna bort!!

Så då tillbaka till denna dag, eftermötet gick jag med Madde och Chefen/Faster ner till centrum. Chefen/Faster bjöd mig och Madde på lunch men hon åt inte med oss hon skulle tillbaka på möte!!
Så jag och Madde satt kvar och käka och snacka lite. Kollade lite affärer sen gick vi hem till varsitt. Väl hemma slängde jag mig bara ner i sängen helt död.. Det var ju en lång dag ute på vift igår, men trevligt var det..
Nu ligger jag i sängen igen. Väntar på att min man ska komma online så jag får prata lite med honom!! Saknar honom som bara den!!!!! Sedan så väntar jag även på min far! Ska hem dit i helgen, och se på söndag ska jag hem till mamma. Som förövrigt fyller år på måndag. Hehe gammel tanten!!

Ha det så bra så hörs vi senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar