måndag 29 november 2010

Ett tag sen..

I helgen så var jag barnvakt åt min lillebror. Vi var nere i centrum tillsammans med Sandra, kollade runt lite fikade. Och jag var även och klippt mig. Blev riktigt nöjd!
Sedan på eftermiddagen så åkte vi till Tumba, för att gå hem till Madde, nathalie var även där. Sedan blev det till att färga mitt hår också, det blev samma färg som tidigare. Blev riktigt nöjd även denna gång så nu är det lite mörkare än innan. Riktigt snyggt!
Sedan så gick vi ner till thaien och käkade sedan så tog jag och Alvin bussen hem till mig.

På lördagen så vaknade vi käkade frulle kollade på Pippi och sedan så gick vi till centrum. Han fick en bil och jag köpte även lite små saker till min killes systerson. Han är ju så himla söt så jag kan inte låta bli att köpa saker eller kläder till honom!!
Sedan så åkte vi hem till mamma. Där jag också sov över till på söndagen. När jag vaknar på söndag morgon för att ta bussen hem för att sedan träffa Madde så var det över en halv meter snö ute! Så alla bussar var inställda. Min pappa kom då och hämtade mig..

Nu idag så jobbar jag. Slutar i morgon bitti klockan 9! Då blir det hem direkt för att göra mig iordning för att åka till haninge med Sandra!
Där ska vi shoppa och även göra naglar!! Ska bli så himla roligt!! :)

Nu ska jag återgå till jobbet.. Min lilla "rast" är över nu!!
Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar