torsdag 18 november 2010

AjAjAj!

Idag är det torsdag! Vakna i morse av att Madde ringde och väckte mig, vilket var planerat..Så det var bara att masa sig upp ur sängen klä på sig och sedan gå in till jobbet för att ha personal möte... Alltid lika trevligt, med tanke på vilka trevliga arbetskollegor man har!
Sedan blev det hem för att vila ryggen lite som gjorde fruktansvärt ont!
Sedan innan jag skulle ner till tvättstugan så fick jag ett städ ryck. Plockade undan allt. Gick ner till tvättstugan. Då även min lilla vän Natta kom. Trevligt med lite sällskap. När vi kom upp igen blev det lite mer plock och sedan damsugning.. Vilket jag kan säga i efterhand inte alls var en bra ide. Kunde nästan inte gå efter utan att benen veck sig på mig.. Usch vilken smärta har aldrig varit med om något liknande!!
Men nu så börjar det bli lite bättre!
I morgon händer det inte så mycket, förutom att jag ska hoppa in på jobbet i någon timme. Sedan hem, för att bli upphämtat av pappa eller hans fru. För att sedan tillbringa fredag kväll och natt där.. Sedan på lördag ska jag hem till mamma..
Men det kan vi ta mer om i morgon nu ska jag hoppa i säng och sova. Behövs verkligen. Hoppas bara ryggen tillåter!!

Ha det så bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar